Araştırma ve Keşif
Araştırma ve keşif sorguları, destekli dönüşümlerde yardımcı olur. Arama, inceleme, karşılaştırma, en iyi, özellikler ve avantajlar gibi kelimeleri içerir.
Reklam
Ticari arama sorgularının bir eylemi tamamlamaya yönelik açık bir amacı vardır. Aramalar satın al, satın al, sipariş ver, alışveriş yap, kupon, ucuz, en ucuz, pahalı, fiyatlandırma gibi kelimeleri içerir.
Konum
Arama Amacı
Yakın, yakın, nereden, yol tarifi, ne kadar, ne kadar uzakta, ne kadar hızlı, tren istasyonu, havaalanı, vapur, rota, otoyol, geçiş ücreti, uçak biletleri, uçuşlar, haritalar, yol tarifi gibi kelimeleri içeren konum aramaları.
Anahtar kelimelerin ve kelime öbeklerinin listesi, müşterinizin ihtiyaçlarını karşılamak için kullanabileceğiniz bir konu havuzu görevi görecektir. Yukarıdaki grafikte sadece arama sorgularını amaçlamadık, aynı zamanda sayfaları kullanılan içerik formatına göre eşledik. Aynı içerik biçimini kullanarak tüm müşteri ihtiyaçlarını karşılayamazsınız, bu nedenle marka dışı aramalarda iyi bir sıralama elde etmek için optimizasyon yaparken hangi içerik biçimlerini kullandığınızı da bir sekmede tutun.
Araştırma ve keşif sorguları, destekli dönüşümlerde yardımcı olur. Arama, inceleme, karşılaştırma, en iyi, özellikler ve avantajlar gibi kelimeleri içerir.
Reklam
Ticari arama sorgularının bir eylemi tamamlamaya yönelik açık bir amacı vardır. Aramalar satın al, satın al, sipariş ver, alışveriş yap, kupon, ucuz, en ucuz, pahalı, fiyatlandırma gibi kelimeleri içerir.
Konum
Arama Amacı
Yakın, yakın, nereden, yol tarifi, ne kadar, ne kadar uzakta, ne kadar hızlı, tren istasyonu, havaalanı, vapur, rota, otoyol, geçiş ücreti, uçak biletleri, uçuşlar, haritalar, yol tarifi gibi kelimeleri içeren konum aramaları.
Anahtar kelimelerin ve kelime öbeklerinin listesi, müşterinizin ihtiyaçlarını karşılamak için kullanabileceğiniz bir konu havuzu görevi görecektir. Yukarıdaki grafikte sadece arama sorgularını amaçlamadık, aynı zamanda sayfaları kullanılan içerik formatına göre eşledik. Aynı içerik biçimini kullanarak tüm müşteri ihtiyaçlarını karşılayamazsınız, bu nedenle marka dışı aramalarda iyi bir sıralama elde etmek için optimizasyon yaparken hangi içerik biçimlerini kullandığınızı da bir sekmede tutun.