Google TO
Tıklama oranına ulaşmak için tıklama sayısını toplam gösterim sayısına bölün. Bir veri satırında gösterim yoksa TO sıfıra bölüneceğinden TO bir tire (-) olarak gösterilir. Kullanılan farklı muhasebe yöntemleri nedeniyle arama sonuçlarında aynı web sitesinden birden fazla sayfa görünürse, web sitesine göre gruplandırıldığında tıklama oranı ve ortalama konum daha yüksek olacaktır.
Örneğin, "Çocuklar için yumuşak hayvan oyuncakları" için yapılan arama sonuçlarının, tümü aynı web sitesinden yalnızca aşağıdaki üç sonucu döndürdüğünü ve kullanıcıların her birini eşit sıklıkta tıkladığını hayal edin.
www.examplestore.com/fil
www.examplestore.com/monkey
www.examplestore.com/dog
Site tarafından toplanan metriklerde, siteye yönelik tüm tıklamalar birleşerek %100 tıklama oranıyla sonuçlanacaktır. Sayfaya göre toplanan metrikler için, tıklama oranı %33, her sayfaya yapılan tıklamaların 1/3'ü olacaktır.
Tıklama oranına ulaşmak için tıklama sayısını toplam gösterim sayısına bölün. Bir veri satırında gösterim yoksa TO sıfıra bölüneceğinden TO bir tire (-) olarak gösterilir. Kullanılan farklı muhasebe yöntemleri nedeniyle arama sonuçlarında aynı web sitesinden birden fazla sayfa görünürse, web sitesine göre gruplandırıldığında tıklama oranı ve ortalama konum daha yüksek olacaktır.
Örneğin, "Çocuklar için yumuşak hayvan oyuncakları" için yapılan arama sonuçlarının, tümü aynı web sitesinden yalnızca aşağıdaki üç sonucu döndürdüğünü ve kullanıcıların her birini eşit sıklıkta tıkladığını hayal edin.
www.examplestore.com/fil
www.examplestore.com/monkey
www.examplestore.com/dog
Site tarafından toplanan metriklerde, siteye yönelik tüm tıklamalar birleşerek %100 tıklama oranıyla sonuçlanacaktır. Sayfaya göre toplanan metrikler için, tıklama oranı %33, her sayfaya yapılan tıklamaların 1/3'ü olacaktır.