Dış bağlantılar
Sizinkine bağlantı veren diğer web sitelerinin sayısı SEO'da büyük bir faktördür, bu nedenle Google'ın bağlantılarınız açısından ne gördüğünü bilmek yardımcı olur. Bağlantı edinme, devam eden kampanyanızın aktif bir parçasıysa, bağlantıları edindikçe rapor etme olasılığınız olsa da, bunları GSC'nin bu bölümünde göründükleri şekilde de bildirebilirsiniz. Google'ın bunlardan haberdar olduğunu da doğrulayabilirsiniz. Edinilen bir bağlantı iyidir, ancak Google tarafından edinilen ve sayılan bir bağlantı çok daha önemlidir.
Gelen bağlantılar;
Dahili Bağlantılar;
Dahili bağlantılar, SEO için diğer hayati bağlantı şeklidir. Her sayfaya verilen dahili bağlantıların miktarı ve şekli, bir sitenin aramadaki sayfalarının performansını etkileyebilir. Search Console'un bu dahili bağlantılar bölümünde, her bir sayfaya kaç tane dahili bağlantının işaret ettiğini inceleyebilirsiniz. Bu bilgileri kullanarak, önemli sayfaların ihtiyaç duydukları dahili bağlantılara sahip olup olmadığını değerlendirebilirsiniz. Bu bilgiyi Arama Analizi'nde incelenen sayfa performans verileriyle karşılaştırdığınızda, biraz zorlamaya ihtiyaç duyan sayfalara site içi ek sinyaller gönderme fırsatı bulabilirsiniz. Ayrıca, çalışmanızı yakın tarihli bir girişimin parçası olan büyük ölçekli bir dahili bağlantı projesi olarak göstermenin mükemmel bir yoludur. Verileri çalışmaya başlamadan önce ve sonra (değişiklikler ortaya çıktıktan sonra) alarak, çalışmanızı kurum içi ekibinize veya müşterilerinize göstermenin daha somut bir yoluna sahip olursunuz.
Piyasada link analizi için size geri linkler ve dahili linkler hakkında ek veri sağlayan başka mükemmel araçlar olsa da, GSC'de bulduklarınız ücretsizdir. Ayrıca, bağlantılarınızın yorumlanmasıyla ilgili olarak Google'dan alacağınız en doğrudan bilgidir. Aslında, Google geri bağlantılarınız veya dahili bağlantılarınızla ilgili bir sorun algılarsa, bu bilgiyi Search Console'dan alırsınız.
Sizinkine bağlantı veren diğer web sitelerinin sayısı SEO'da büyük bir faktördür, bu nedenle Google'ın bağlantılarınız açısından ne gördüğünü bilmek yardımcı olur. Bağlantı edinme, devam eden kampanyanızın aktif bir parçasıysa, bağlantıları edindikçe rapor etme olasılığınız olsa da, bunları GSC'nin bu bölümünde göründükleri şekilde de bildirebilirsiniz. Google'ın bunlardan haberdar olduğunu da doğrulayabilirsiniz. Edinilen bir bağlantı iyidir, ancak Google tarafından edinilen ve sayılan bir bağlantı çok daha önemlidir.
Gelen bağlantılar;
Dahili Bağlantılar;
Dahili bağlantılar, SEO için diğer hayati bağlantı şeklidir. Her sayfaya verilen dahili bağlantıların miktarı ve şekli, bir sitenin aramadaki sayfalarının performansını etkileyebilir. Search Console'un bu dahili bağlantılar bölümünde, her bir sayfaya kaç tane dahili bağlantının işaret ettiğini inceleyebilirsiniz. Bu bilgileri kullanarak, önemli sayfaların ihtiyaç duydukları dahili bağlantılara sahip olup olmadığını değerlendirebilirsiniz. Bu bilgiyi Arama Analizi'nde incelenen sayfa performans verileriyle karşılaştırdığınızda, biraz zorlamaya ihtiyaç duyan sayfalara site içi ek sinyaller gönderme fırsatı bulabilirsiniz. Ayrıca, çalışmanızı yakın tarihli bir girişimin parçası olan büyük ölçekli bir dahili bağlantı projesi olarak göstermenin mükemmel bir yoludur. Verileri çalışmaya başlamadan önce ve sonra (değişiklikler ortaya çıktıktan sonra) alarak, çalışmanızı kurum içi ekibinize veya müşterilerinize göstermenin daha somut bir yoluna sahip olursunuz.
Piyasada link analizi için size geri linkler ve dahili linkler hakkında ek veri sağlayan başka mükemmel araçlar olsa da, GSC'de bulduklarınız ücretsizdir. Ayrıca, bağlantılarınızın yorumlanmasıyla ilgili olarak Google'dan alacağınız en doğrudan bilgidir. Aslında, Google geri bağlantılarınız veya dahili bağlantılarınızla ilgili bir sorun algılarsa, bu bilgiyi Search Console'dan alırsınız.