Tiktok Yerelleştirilmiş İçerik
TikTok uygulamasının popülaritesindeki bir diğer önemli faktör, küresel bir uygulama olmasına rağmen yerelleştirilmiş içeriğe güçlü bir şekilde odaklanmasıdır. Uygulama genellikle yerel yarışmalar ve meydan okumalar düzenler ve yerelleştirilmiş hashtag'lerin kullanımı yoluyla yerel eğilimleri yakalar. TikTok, birkaç ülkede ayrı ayrı “1 milyon seçme” yarışmasını yürütüyor. Her yarışma için, katılımcılara video oluşturmaları için temalar verilir ve ardından en iyi video yaratıcıları ödüllendirilir. Bu yarışma, düzenlendiği her ülke için binlerce yerel videonun oluşturulmasına yol açmakla kalmıyor, aynı zamanda TikTok yaratıcılarının tanınma ve takipçi kazanmalarına da yardımcı oluyor. Eylül 2018'de Rusya'da düzenlenen bu tür bir yarışma, TikTok kullanıcılarından 31.000 video girişi ve milyonlarca görüntüleme elde etti. Böylece, uygulamanın ülkede tanıtımına yardımcı oldu. Uygulama ayrıca, kullanıcılarına içerik oluşturmaya yönelik konular önermek için yerel trend hashtag'lerini kullanır. Bu, uygulamanın yerel trendlerden yararlanmasına ve platform için viral içerik oluşturmasına yardımcı olur. Örneğin, “Deniz Yosunu Dansı” Çin'de viral olan eğlenceli bir video türüydü. On binlerce TikTok kullanıcısı bu temayla ilgili bir video oluşturdu.
TikTok ayrıca her bir kullanıcısına kişiselleştirilmiş öneriler gönderir. Bu, TikTok kullanıcılarının her zaman en son trend videolardan haberdar olmalarını ve video oluşturma fikirlerinin asla tükenmemesini sağlar. Bu teknikleri kullanarak TikTok, küresel ölçekte yerelleştirmeyi başardı...
TikTok uygulamasının popülaritesindeki bir diğer önemli faktör, küresel bir uygulama olmasına rağmen yerelleştirilmiş içeriğe güçlü bir şekilde odaklanmasıdır. Uygulama genellikle yerel yarışmalar ve meydan okumalar düzenler ve yerelleştirilmiş hashtag'lerin kullanımı yoluyla yerel eğilimleri yakalar. TikTok, birkaç ülkede ayrı ayrı “1 milyon seçme” yarışmasını yürütüyor. Her yarışma için, katılımcılara video oluşturmaları için temalar verilir ve ardından en iyi video yaratıcıları ödüllendirilir. Bu yarışma, düzenlendiği her ülke için binlerce yerel videonun oluşturulmasına yol açmakla kalmıyor, aynı zamanda TikTok yaratıcılarının tanınma ve takipçi kazanmalarına da yardımcı oluyor. Eylül 2018'de Rusya'da düzenlenen bu tür bir yarışma, TikTok kullanıcılarından 31.000 video girişi ve milyonlarca görüntüleme elde etti. Böylece, uygulamanın ülkede tanıtımına yardımcı oldu. Uygulama ayrıca, kullanıcılarına içerik oluşturmaya yönelik konular önermek için yerel trend hashtag'lerini kullanır. Bu, uygulamanın yerel trendlerden yararlanmasına ve platform için viral içerik oluşturmasına yardımcı olur. Örneğin, “Deniz Yosunu Dansı” Çin'de viral olan eğlenceli bir video türüydü. On binlerce TikTok kullanıcısı bu temayla ilgili bir video oluşturdu.
TikTok ayrıca her bir kullanıcısına kişiselleştirilmiş öneriler gönderir. Bu, TikTok kullanıcılarının her zaman en son trend videolardan haberdar olmalarını ve video oluşturma fikirlerinin asla tükenmemesini sağlar. Bu teknikleri kullanarak TikTok, küresel ölçekte yerelleştirmeyi başardı...