Cihaza Göre Analiz Grubunu Ara
Web sitenizin gösterimlerini, tıklamalarını, TO'sunu ve konumunu mobil cihazlarda izleyebilirsiniz. Arama analizi raporu, AMP zengin olmayan sonuçlar filtresini seçerek daha fazla filtreleme yapmanıza da olanak tanır. AMP zengin olmayan sonuçları, en iyi dönen sonuçlarda görünen yapılandırılmış verilere sahip sayfaları içerir.
Hedef #4: Arama Amaçlarını Tanımlayın
Çoğu kullanıcının bir şey ararken bir niyeti vardır. Bir restoranın yerini bulmak veya bir akıllı telefon için daha iyi bir fiyat bulmak olabilir. Ticari amaç araması, genellikle bir dizi ilgili ürünü bir araya toplayan alışveriş reklamlarını tetikler.
Arama analizi raporundan toplanan arama sorgularınızı dört farklı arama amacına ayırabilirsiniz:
bilgilendirici
Bilgilendirici arama sorguları dönüştürülmezticari ve ticari olmayan. Aramalar ne, ne zaman, nerede, nasıl, kim, tanım, tanım, haberler gibi kelimeleri içerir. Bu, marka yakınlığı oluşturmanıza olanak tanıyan daha yüksek dönüşüm hunisi sorguları olarak sınıflandırılabilir.
Web sitenizin gösterimlerini, tıklamalarını, TO'sunu ve konumunu mobil cihazlarda izleyebilirsiniz. Arama analizi raporu, AMP zengin olmayan sonuçlar filtresini seçerek daha fazla filtreleme yapmanıza da olanak tanır. AMP zengin olmayan sonuçları, en iyi dönen sonuçlarda görünen yapılandırılmış verilere sahip sayfaları içerir.
Hedef #4: Arama Amaçlarını Tanımlayın
Çoğu kullanıcının bir şey ararken bir niyeti vardır. Bir restoranın yerini bulmak veya bir akıllı telefon için daha iyi bir fiyat bulmak olabilir. Ticari amaç araması, genellikle bir dizi ilgili ürünü bir araya toplayan alışveriş reklamlarını tetikler.
Arama analizi raporundan toplanan arama sorgularınızı dört farklı arama amacına ayırabilirsiniz:
bilgilendirici
Bilgilendirici arama sorguları dönüştürülmezticari ve ticari olmayan. Aramalar ne, ne zaman, nerede, nasıl, kim, tanım, tanım, haberler gibi kelimeleri içerir. Bu, marka yakınlığı oluşturmanıza olanak tanıyan daha yüksek dönüşüm hunisi sorguları olarak sınıflandırılabilir.