Arama Analizi Raporu
Web sitenizin Arama Analizi Raporundaki performansını analiz etmeye başlamadan önce, kullanılan metrikleri ve Google'ın bunları nasıl hesapladığını öğrenin.
Google Arama Konsolu Metrikleri ve Nasıl Kaydedildikleri
Gösterimler
Bir URL, arama sonucunda her göründüğünde bir gösterim kaydeder. Örneğin, web sitenizi içeren temel bir Google arama sonucunda diyelim. Arama sonuçlarıyla ilişkili bağlantı, arama sonucunda görüntülendiğinde bir gösterim kaydeder. Ancak, arama sonucunun altındaki görünen URL gerçek URL değilse, site yalnızca bağlantının gösterdiği URL sonucu içeren sayfayı açtığında bir gösterim kaydeder.
Tek bir arama öğesi birkaç bağlantı içeriyorsa, site ve URL için gösterimler farklı şekilde kaydedilir. Örneğin, bir bilgi grafiğinin web sitenizin beş URL'sini içerdiğini varsayalım, o zaman siteye göre gruplanan veriler yalnızca bir gösterim sayarken, sayfaya göre gruplanan veriler her biri bir gösterimle beş sayfa kaydeder.
Döngü, AMP sayfası, öne çıkan snippet, zengin kart, uygulama yükleme bağlantısı, resim ve iş ilanları gibi farklı arama öğeleri için gösterimin kaydedilme biçimindeki küçük farklılıkları fark edeceksiniz. Bu ince farklılıkları anlamak için arama sonucu öğesi ayrıntılarını daha fazla okumanızı öneririz.
Web sitenizin Arama Analizi Raporundaki performansını analiz etmeye başlamadan önce, kullanılan metrikleri ve Google'ın bunları nasıl hesapladığını öğrenin.
Google Arama Konsolu Metrikleri ve Nasıl Kaydedildikleri
Gösterimler
Bir URL, arama sonucunda her göründüğünde bir gösterim kaydeder. Örneğin, web sitenizi içeren temel bir Google arama sonucunda diyelim. Arama sonuçlarıyla ilişkili bağlantı, arama sonucunda görüntülendiğinde bir gösterim kaydeder. Ancak, arama sonucunun altındaki görünen URL gerçek URL değilse, site yalnızca bağlantının gösterdiği URL sonucu içeren sayfayı açtığında bir gösterim kaydeder.
Tek bir arama öğesi birkaç bağlantı içeriyorsa, site ve URL için gösterimler farklı şekilde kaydedilir. Örneğin, bir bilgi grafiğinin web sitenizin beş URL'sini içerdiğini varsayalım, o zaman siteye göre gruplanan veriler yalnızca bir gösterim sayarken, sayfaya göre gruplanan veriler her biri bir gösterimle beş sayfa kaydeder.
Döngü, AMP sayfası, öne çıkan snippet, zengin kart, uygulama yükleme bağlantısı, resim ve iş ilanları gibi farklı arama öğeleri için gösterimin kaydedilme biçimindeki küçük farklılıkları fark edeceksiniz. Bu ince farklılıkları anlamak için arama sonucu öğesi ayrıntılarını daha fazla okumanızı öneririz.
Web sitenizin Arama Analizi Raporundaki performansını analiz etmeye başlamadan önce, kullanılan metrikleri ve Google'ın bunları nasıl hesapladığını öğrenin.
Google Arama Konsolu Metrikleri ve Nasıl Kaydedildikleri
Gösterimler
Bir URL, arama sonucunda her göründüğünde bir gösterim kaydeder. Örneğin, web sitenizi içeren temel bir Google arama sonucunda diyelim. Arama sonuçlarıyla ilişkili bağlantı, arama sonucunda görüntülendiğinde bir gösterim kaydeder. Ancak, arama sonucunun altındaki görünen URL gerçek URL değilse, site yalnızca bağlantının gösterdiği URL sonucu içeren sayfayı açtığında bir gösterim kaydeder.
Tek bir arama öğesi birkaç bağlantı içeriyorsa, site ve URL için gösterimler farklı şekilde kaydedilir. Örneğin, bir bilgi grafiğinin web sitenizin beş URL'sini içerdiğini varsayalım, o zaman siteye göre gruplanan veriler yalnızca bir gösterim sayarken, sayfaya göre gruplanan veriler her biri bir gösterimle beş sayfa kaydeder.
Döngü, AMP sayfası, öne çıkan snippet, zengin kart, uygulama yükleme bağlantısı, resim ve iş ilanları gibi farklı arama öğeleri için gösterimin kaydedilme biçimindeki küçük farklılıkları fark edeceksiniz. Bu ince farklılıkları anlamak için arama sonucu öğesi ayrıntılarını daha fazla okumanızı öneririz.
Web sitenizin Arama Analizi Raporundaki performansını analiz etmeye başlamadan önce, kullanılan metrikleri ve Google'ın bunları nasıl hesapladığını öğrenin.
Google Arama Konsolu Metrikleri ve Nasıl Kaydedildikleri
Gösterimler
Bir URL, arama sonucunda her göründüğünde bir gösterim kaydeder. Örneğin, web sitenizi içeren temel bir Google arama sonucunda diyelim. Arama sonuçlarıyla ilişkili bağlantı, arama sonucunda görüntülendiğinde bir gösterim kaydeder. Ancak, arama sonucunun altındaki görünen URL gerçek URL değilse, site yalnızca bağlantının gösterdiği URL sonucu içeren sayfayı açtığında bir gösterim kaydeder.
Tek bir arama öğesi birkaç bağlantı içeriyorsa, site ve URL için gösterimler farklı şekilde kaydedilir. Örneğin, bir bilgi grafiğinin web sitenizin beş URL'sini içerdiğini varsayalım, o zaman siteye göre gruplanan veriler yalnızca bir gösterim sayarken, sayfaya göre gruplanan veriler her biri bir gösterimle beş sayfa kaydeder.
Döngü, AMP sayfası, öne çıkan snippet, zengin kart, uygulama yükleme bağlantısı, resim ve iş ilanları gibi farklı arama öğeleri için gösterimin kaydedilme biçimindeki küçük farklılıkları fark edeceksiniz. Bu ince farklılıkları anlamak için arama sonucu öğesi ayrıntılarını daha fazla okumanızı öneririz.